2007年6月20日 星期三

點中我,就玩啦!

之前玩過了,見係你玩多次啦。

其實只改了關於點我的人的問題,其他的跟之前玩那個一樣的

我最想收到o既生日禮物:

1. 俾我唔駛錢任買CD

2. 可以去日本旅行同睇演唱會s

3. first honor (痴心妄想....)

4. 新手機乙部

5. 有人同我慶祝~

1. 點你的人是誰? XO


2. 你跟他是甚麼關係? Blog 友


3. 寫出你對他的5個好印象?

1) 有創意

2) 有主見

3) 待人友善

4) 聰明

5) 主動



4. 他對你做過最深刻的事 ... ?

在我的blog留言

5. 他跟你說過最深刻的說話?

這問題很難答..........


6. 如果他變成你的情人,你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢?

友善, 聰明, 有主見, 主動(要好似若曦那麼主動...........

)


7. 如果他變成你的敵人...你會因為他的那一方面而令你討厭他呢?

每篇小說也有回覆.........

8. 現在你最想他對你做的一件事?

多點來我的blog


9. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?


缺乏自信, 害羞, 優柔寡斷, 內向.....(只想到不好的東西...)


10.自己想成為的理想類型是?

為夢想和想要的事物努力前進, 和能夠保護和照顧對自己重要的人

11. 給關心自己喜歡自己的人大喊一句吧:

謝謝~ 我會繼續努力


12. 把這份問卷傳給你最想知道他對你的感覺的12個人(呢題最難搞,12個人太多,好多已經玩過...)

咁難搞, 我決定棄權~


2 則留言:

  1. 多謝你肯玩多次呀!Really thanks! 多D諗下自己優點,就自然有返自信。唔理D優點有幾“優”。嘻嘻! 要我好似若曦咁主動?......睇下對住邊個啦!哈哈哈..... 你第11題嘅答案好似歌手得到最佳新人獎之後的指定對白。

    回覆刪除
  2. 最受歡迎男歌手都得~

    回覆刪除